תקנון האתר
אחריות לתכשיט
אנו גאים להציע שירותי תחזוקה חינם כחלק מרכישתך! האחריות שלך תקפה החל מיום הרכישה בהצגת החשבונית. כל דמי המשלוח הקשורים לתחזוקה ישולמו על ידך, השאר עלינו!
אנא הקדש רגע לקרוא את מדיניות האחריות שלנו.
יהלומים קטנים עד 0.03 קראט רופפים או מנותקים עקב בלאי קבוע ניתנים לאבטחה או החלפה ללא עלות נוספת עד 1 שנה ממועד הרכישה. ניתן לאבטח מחדש את אבן המרכז ללא עלות נוספת למשך 10 שנים מיום הרכישה.
ניתן לשנות את גודל הטבעת ללא עלות נוספת פעם בחיים ולא יאוחר משנה לאחר מועד הרכישה. שימו לב, לא ניתן לשנות את גודל טבעות הנצח של היהלומים.
ניתן לבצע ניקוי תכשיטים ללא עלות ללא הגבלת זמן, ציפוי רודיום יהיה בתשלום של 150 ₪ לתכשיט.
כדי להיות זכאים לכיסוי אחריות:
לא יתקבלו תכשיטים שטופלו על ידי צורף אחר.
האחריות אינה תקפה על תכשיטים שלא טופלו כראוי. לדוגמה: תכשיטים כי נחשף בכימיקלים, כבר שחוק באקלים או מצבים קיצוניים, או קיבלה נזק עקב רשלנות הלקוח.
האחריות אינה תקפה למצבים ולפריטים הבאים:
צמידי טניס יהלומים, צמידים או שרשראות קרועות, אובדן גב עגיל, אובדן/נזק לסוגרים וסגירות, אובדן חריטה עקב שינוי גודל של תכשיטים.
אם ברצונך להחליף או לתקן את הפריטים, אנא פנה אלינו ונשלח לך בשמחה הצעת מחיר.
אנו ממליצים בחום לבטח את התכשיטים שלך לכל מקרה של אובדן ושוד (הן תכשיט התכשיטים, ובמיוחד האבן המרכזית שלך) בחברת ביטוח. ניתן לרכוש חלקים חלופיים ו/או לבצע תיקונים בתשלום בהתאם למחירון החנות.
אנו ממליצים בחום לעשות ביטוח אבדן, גניבה על התכשיט ועל האבן המרכזית בפרט אצל חברת ביטוח חיצונית.
אנא הקפד/י לשמור על שלמות התכשיט.
טיפול בתכשיטים
פעולות פשוטות ויומיומיות גורמות לתכשיטים להתלכלך ולקבל שכבות לא רצויות לכלוך ואבק שמפחיתות את יופיו של התכשיט ומטשטש את הברק של היהלומים והזהב
איך למנוע לכלוך על התכשיטים:
1. להסיר את התכשיטים לפני מקלחת, רחצת כלים, בישול, אפיה, מריחת קרמים או איפור.
2. בושם רצוי לשים לפני ענידת התכשיטים ולתת לו זמן להתנדף
3. שינה- בשום אופן לא לישון עם הטבעות, מכמה סיבות
* טמפרטורת הגוף עולה בשינה והאצבעות מתנפחות, מה שיכול לגרום לטבעת לא לצאת, וזה לא נעים עד מסוכן.
* בזמן השינה אנו מפעילים כוחות חזקים משחשבנו אפשר לפצוע את הטבעת או לקבל מכה והיהלום יכול ליפול
4. רצוי שכל תכשיט יהיה מאוחסן בקופסא משלו, על מנת למנוע שריטות ושבירות, במידה ואין לכם מספיק קופסאות או מקום אפשר לעטוף את התכשיטים עם טישו .
פתרונות , דרכי טיפול
דרכי ניקוי תכשיטים, כל חודש או לפי הצורך:
יש להרתיח מים ולמזוג לכוס זכוכית ולהוסיף פקק נוזל פנטסטיק (חומר ניקוי כללי) או עם נוזל כלים, יש להשרות את התכשיט למשך 15 דקות ולאחר מכן להבריש עם מברשת שיניים רכה, להחזיר שוב לכוס עם הנוזל, והבריש שנית. לאחר מכן יש לשטוף עם מים ששמנו בכוס חדשה.
לסיום לייבש בעזרת נייר סופג או פן, אין לענוד את התכשיטים עד לייבוש סופי מאחר והתכשיטים לרוב עם חריצים נסתרים, האבק והלכלוך ייתפס מהר יותר עם לחות מה שאומר שלשטוף ידיים רצו בלי הטבעות, ( אם אתם במקום ציבורי אין להתייחס לכלל זה, הרבה נשים נוטות לשכוח את הטבעות ולא רואות אותן בחזרה!)
גם נגיע ביהלום עם אצבע קצת שומנית יכולה לטשטש את ברק האבן, תמיד לפני היציאה יש לקחת מטלית בד רכה ללא סיבים העשויה מכותנה ולנקות את היהלום, במידה ואין לכם נשמח לשלוח לכם בדואר.
או
להגיע אלינו כל כמה חודשים ולקבל ניקוי תכשיטים מקצועי ויסודי.
דרכי טיפול, ניקוי תכשיטים עם פנינים
יש לנגב בעדינות את הפנינים עם בד לח, יש להימנע מחשיפה לחום, מים חמים, מוצרי קוסמטיקה.
אחרי צביעת שיער יש להימנע מענידת פנינים , רק אחרי שתי חפיפות.
יש לשים לב לחוט המקשר בין הפנינים אם הוא איבד צבע, ומתחיל להתפורר יש לפנות לצורף שיקשור מחדש את הפנינים
אין לעטוף את הפנינים בניילון , רצוי בקופסא עם אוורור.
החזרות
הלקוחות שלנו הם הנכס החשוב ביותר ואנו נוהגים בכבוד המרבי של כל אחד ממשתמשי האתר.
עם זאת, אם מסיבה כלשהי אינך שבע רצון מרכישתך האינטרנטית, תוכל להחזיר את הפריט במצבו המקורי לקבלת החזר מלא תוך 2 ימים מיום קבלתם בצירוף חשבונית, ועל הלקוח להודיע תוך 2 ימים כי הפריט מוחזר.
התכשיט יוחלף או יוחזר אך ורק באריזתו המקורית וללא כל סימני שימוש.
במידה ומדובר בתכשיט עם יהלומים/ אבני-חן משובצים, המוצר יישלח קודם לבדיקה ורק לאחר אישור כי מדובר באותו מוצר שנקנה, יאושר ההחזר ללקוח.
* החזרים יינתנו רק לאחר בחינת הפריט שהוחזר תחת בדיקת מעבדה.
על מנת להחזיר לנו את הפריט בבטחה אנא השתמש בהנחיות הבאות:
אנא הודע לנו כי ברצונך להחזיר את הפריט שלך ואנו ננפיק אותך שולם מראש תוויות החזרה של FedEx/DHL. (מיועד ללקוחות מחו"ל)
כל הפריטים חייבים להישלח באריזה המקורית (או בקופסה דומה) עם כל התכולה המקורית ויש לסגור אותם בנייר דבק. 3 עותקים של כל מסמך יש להניח בשקית ™ FedEx ™.
הקונים אחראים על עלויות המשלוח חזרה. אם הפריט לא הוחזר במצבו המקורי, הקונה אחראי לכל אובדן ערך.
ביטול עסקה בהתאם לחוק להגנת הצרכן התשמ"א 1981- ומדיניות החזרת מוצרים
מעל סכום 3,000 ש"ח יינתן זיכוי תמורת החזרת התכשיט בתוך יומיים מיום הקניה בהתאם לחוק הגנת הצרכן.
עסקה לרכישת תכשיט, שמחירו לא עולה על 3,000 ש"ח, ניתן לבטל מיום הרכישה ועד תום יומיים שלאחריו (שאינם ימי מנוחה).
מועד אחרון לביטול העסקה: ניתן לבטל את העסקה מיום הרכישה ועד תום שני ימים שלאחריו שאינם ימי מנוחה.
דמי ביטול: 5% או 100 ₪ (הנמוך מבניהם)
* ביטול עסקה שבוצעה באשראי – תגבה בנוסף עמלת סליקה בסך של 3%.
* פריטים המוחזרים ללא תעודת יהלום (GIA, AIG) יחויבו ב -10% נוספים עמלת מלאי.
* החזרים מוגבלים להחזרה אחת ללקוח לכל 90 יום. כל החזר אחר יינתן כאשראי לחנות.
במקרה ומדובר בתכשיטים שנקנו בסכום העולה על 3,000 ₪, רשאית החברה בהתאם לשיקול דעתה להעניק זיכוי או לאפשר החלפה בתכשיט אחר.
שימוש בקופון מתבצע באתר בלבד ולא ניתן לרכישה בסטודיו.
קופון אינו ניתן להעברה. ואין כפל מבצעים. ואינו כולל תכשיטים תחת מבצעים.
הנהלת האתר רשאית להציע מבצעים והנחות והטבות, ורשאית להפסיק את המבצעים וההנחות וההטבות בכל עת ללא הודעה מוקדמת.
זמן אספקה ומשלוחים:
2-20 ימי עסקים ( בימי ראשון עד חמישי בלבד)
מחיר משלוחים לפי תקנון החברה או באיסוף עצמי מהחנות בתיאום מראש ללא עלות.
משלוח ישלח לכתובת שצוינה במילוי הטופס של הרכישה על ידי הצרכן.
מובהר כי לחברה שמורה הזכות, בכל עת, להגביל ו/או לבטל ו/או שלא לאשר את ביצוע ההזמנה ו/או הרכישה ו/או את השלמתה ו/או לבטל את זכאותו של לקוח לרכוש באתר האינטרנט, לרבות במקרה בו כבר נשלח אישור ביצוע הזמנה, וזאת מכל סיבה שהיא, ולפי שיקול דעתה הבלעדי, לרבות בכל אחד מבין המקרים הבאים:
1. בעת ההרשמה לאתר האינטרנט, הלקוח מילא ו/או מסר פרטים כוזבים ו/או שגויים ו/או שאינם נכונים;
2. בעת ביצוע רכישה ו/או כוונה לבצע רכישה באמצעות כרטיס אשראי אשר הוגבל לשימוש ו/או חסום לשימוש ו/או אינו מוחזק כדין בידי הלקוח המחזיק בו;
3. עשיית שימוש ו/או ביצוע רכישה באתר האינטרנט לצורך ביצוע מעשה בלתי חוקי עפ"י כל דין ו/או בכדי לסייע לאחר לביצוע של מעשה כזה;
4. ביצוע מעשה ו/או מחדל שיש בהם לפגוע ו/או פוגעים בחברה ו/או באתר האינטרנט ו/או במי מטעמה של החברה, לרבות בלקוחותיה ו/או בספקיה של החברה;
5. בכל מקרה בו באתר האינטרנט חלה טעות ו/או תקלה ו/או שיבוש ו/או שגיאה, מכל מין וסוג שהוא, בכל הקשור למוצר ו/או למחיר ו/או למכירה ו/או לאספקה, לרבות לתנאי המכירה ו/או לתנאי האספקה וכיו"ב;
6. הלקוח הפר הוראה מהוראות תקנון זה;
7. הלקוח עשה באתר האינטרנט שימוש לרעה ו/או שאינו הגון ו/או אינו נאות ו/או ביצע רכישה בחוסר תום לב ו/או תוך ניצול תקלות באתר.
8. אין באמור לעיל כדי למצות את כל טענות החברה לפי שיקול דעתה הבלעדי.
התמונות המוצגות באתר הינם להמחשה בלבד , החברה תשתדל לעשות את המיטב כדי להציג תמונות
מדויקות ככל האפשר.
החברה אינה חייבת להחזיק את כל מלאי האתר ודגמי התכשיטים שמופעים באתר.